تکلیف عملکردی علوم دوم دبستان

فایل تکالیف عملکردی علوم دوم دبستان شامل کل کتاب

0 695
تکلیف,تکالیف عملکردی,علوم,دوم دبستان

تلفیق تکالیف عملی در برنامه ی آموزشی دانش آموز و تبدیل او به یک فراگیر فعال باعث می شود تا رغبت و انگیزه ی لازم برای مشارکت در فرایند یادگیری را پیدا کند .

هنگامی که فعالیت های عملی و آزمون های عملکردی جای خود را در برنامه ی سنجش دانش آموز باز کند ، به دانش آموز و والدین او این پیام مهم را می دهد که آموخته ها زمانی ارزش دارد که از محدوده ذهن خارج شده و در عمل به کار گرفته شود .به این ترتیب کمک و نقش والدین در روند آموزش فرزندشان جهتی متفاوت با نقش سنتی می گیرد .

در ارزشیابی عملکردی ، زمانی که دانش آموز در فعالیت های کوتاه یا بلند مدت ارزشیابی می شود آن چه بیش از همه اهمیت پیدا می کند ، ارزشیابی  توان کاربرد آموخته ها است ، به عبارتی این آزمون بر فرایند بیش از فراورده نظر دارد .

این شیوه سنجش باعث می شود که دانش آموز یادگیری را در متن دنیای واقعی تجربه کند و نسبت به آن چه می آموزد ، احساس نیاز کند و رغبت بیشتری نشان دهد .

 


محتوای فایل دانلودی

تکالیف عملکردی کل کتاب علوم دوم دبستان

راهنمای استفاده

فایل پی دی اف و دارای جدول بندی می باشد.


4,000 تومان